Etiketter

mandag 28. november 2011

WineWipes: ingen over, ingen ved siden.

Kjære bloggleser.

Etter å ha brukt tørkepapir til å gnikke tennene etter et glass rødvin har jeg oppdaget Wine Wipes! Vi hos Detaljer er stolte av å kunne presentere produktet vi alle har ventet på(i alle fall undertegnede). Wine Wipes inneholder 20 wipes i en smart boks med speil i lokket. Fjerner rødvin fra tenner, tunge og lepper.Ingredienser: Salt, bakepulver, glycerin, calcium, appelsin-blomst smak.Kun naturlige stofferUtviklet i samarbeid med vineksperter, våtservietten ødelegger ikke vinsmaken
Holdbarhet etter åpning : 4 mnd.


Utstyr deg før julesesongen med en slik luring. Nå kan man med god samvittighet ta seg litt rødvin i godt lag uten å være bekymret for rødvinsmunn. Jeg skal i alle fall ha en slik boks!

Produktet er i alle våre tre butikker i løpet av de nærmeste dagene. HURRA! :D

4 kommentarer:

  1. Når er boksene i butikk? Jeg skal i hvert fall kjøpe fem!!! En til meg selv, en til min kjære og tre til vennegaver i denne søte førjulstid. Helt supert. I like :-D

    SvarSlett
  2. Til Anonym: De har kommet! :D De er foreløpig på Sagene, men vil spre seg utover butikkene våre etterhvert. Velkommen!

    SvarSlett