Etiketter

tirsdag 15. november 2011

Fin, morsom og annerledes julepynt

Kjære bloggleser!

På oppfording fra noen lesere, så lager jeg et innlegg om noe av årets julepynt. Det kommer mye mer i ukene som kommer, men her er et bildedryss av mine favoritter :) (Beklager dårlig bildekvalitet på noen av bildene. Mobilkamera er ikke optimalt ser jeg!)




Sølv og glitterhjorter fra BROSTE. Kr. 69,- pr stk. De er både fine å henge på treet, men kan også stilles på et lysfat til dekorasjon.

Morsom juletrepynt fra SIA. Denne nissen har en ståltråd inni nissehatten som gjør at den henger godt på grenen. Kr. 69,-.

Juletresau fra SIA, kr 49,- pr stk.

Div juletrepynt fra BROSTE med skinnremse, kr. 49,- pr stk.

Denne stjernen har perlesnor, som jeg syns er utrolig fint! Fra Miss Étoile(som faktisk betyr "frøken stjerne" på fransk :D), kr. 39,-.


Bloomingville har er litt tøffere uttrykk på årets juletrepynt, ved bruk av røff snor og ståltråd, samt ved valget å lage peacetegn istedenfor den tradisjonelle julepynten. Prismene på stjernene er med på å myke opp uttrykket. Kr. 49,- pr stk.


Ha en fin dag i kulden - husk lue, skjerf og votter :)

2 kommentarer:

  1. Hei og takk for fin og inspirerende blogg. Gleder meg til å stikke innom Sagene og kjøpe de lekre julebukkene og peace-pynten som jeg skal pynte en lykestake med.

    SvarSlett
  2. Hei, takk for hyggelige ord.
    Velkommen skal du være :)
    Klem Charlotte

    SvarSlett