Etiketter

torsdag 24. november 2011

Nå nærmer selskapstiden seg!
 - Og da kan det være lurt å planlegge antrekkene litt tidligere enn vanlig. 


Jeg går alltid i den velkjente kles-krisen hvor jeg står foran speilet uten og ane hva jeg skal ha på meg en halvtime før jeg skal være på festen. Dette er det sikkert mange som kjenner seg igjen i!

Så derfor har jeg bestemt meg for at i år jeg skal planlegge juletidens festantrekk litt i forkant, sånn at jeg kan være 100% fornøyd med antrekket, og derfor 100% komfortabel!





En supersøt julebordkjole er jo et must, og denne paljettkjolen fra Soaked i Luxury til 599,- synes jeg passer:




Siden det kan bli litt kaldt, kombinerer jeg kjolen med denne jakken fra Soaked in Luxury til 799,-:


       Hva synes du?







Det er jo også mange familieselskap i juletiden, så her er noen forslag til antrekk:






Og husk at prikken over i-en er en ordentlig fin ytterjakke til festantrekket!





-Sara                                               (bilder: privat)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar