Etiketter

onsdag 23. mai 2012

Dagens favoritt

Sommer for meg betyr at jeg endelig kan ta frokosten utendørs. Brød, juice, godt syltetøy og alt annet som hører med tas med enten ut på verandaen hjemme, eller i en park i nærheten.


Disse syltetøyene fra danske Nicolas Vahé (House Doctor) er noe for seg selv, og kan ikke sammenlignes med de variantene du får kjøpt i dagligvarebutikkene. Her snakker vi langt mer spennende og eksotiske smakskombinasjoner som jeg tror vil falle i smak hos alle som prøver dem ut. Råvarene som er brukt er 100 % naturlige, og inneholder ikke kunstige søtningsmidler. Dette merkes også i den litt tykkere konsistensen på syltetøyet.


Denne varianten er uten tvil min favoritt! Pasjonsfrukt er en av de beste fruktene jeg vet om, og kombinasjonen med kokos kunne ikke passet bedre. Jeg foretrekker å ha mitt syltetøy på havreknekkebrød, men jeg har nylig funnet ut at det også fungerer vanvittig bra sammen med cottage cheese eller naturell yoghurt. Flere bruksområder med andre ord. Om jeg dessuten får et plutselig sukkersug noen gang (ganske ofte egentlig..), så synes jeg at en brødskive med dette syltetøyet er et langt bedre alternativ enn sjokolade og smågodt.

Disse syltetøyene er populære, så kom innom og kjøp før vi blir tomme igjen! Prisen er 99,- (330g).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar