Etiketter

onsdag 26. oktober 2011

Vil DU gjøre et bra kjøp?

Kjære deg!


Vi ønsker å gi litt ekstra til deg denne helgen.


Når du handler hos oss så må du si at du har vært innom bloggen vår. Da får du -15% på HELE KJØPET! Jo flere ting du legger på disken, jo mer penger sparer du. Tilbudet gjelder alle våre tre butikker og jeg minner om at vi har litt forskjellig utvalg alle tre, samt at butikken på Lambertseter er en ren klesbutikk med de lekreste klesplagg.


Tilbudet gjelder til og med 29.10.11, så du kan komme tilbake om det er noe du har glemt dagen før ;)


(Tilbudet gjelder ikke SVEA-jakker).

Håper vi sees :)

6 kommentarer:

  1. Hurra! Og fortsett å legge ut nye ting som kommer inn i butikk her på bloggen :)

    SvarSlett
  2. Will do ;) Har forresten fått inn masse nytt fra Durance idag :D Kom og se!

    SvarSlett
  3. Har du oppvaskmiddel med mint/lime duft fra Durance?

    SvarSlett
  4. Nei, det har vi dessverre ikke. Jeg har også hørt med Detaljer Grønland. :( Vi har duftlys, vaskemiddel og tøymykner, håndsåpe og håndkrem på pumpe.
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  5. Hei! Har dere flere Svea miss smith igjen på noen av butikkene deres? Tror jeg må ha S eller M, enten grå eller blå...

    Therese

    SvarSlett
  6. Hei Therese,
    Jeg har både S og M i Miss Smith, farge blå igjen her på Detaljer Sagene. Ring meg på 22 38 01 95 om du ønsker at jeg skal holde de av til deg. Har kun en igjen i hver størrelse.

    Klem Charlotte

    SvarSlett