Etiketter

mandag 17. oktober 2011

Isak, Blossom & Bill

Kjære bloggleser!


Dette er nytt hos oss! Koppene nedenunder er fra serien Blossom&Bill og de er kjempestore i Storbritannia. Det er jo klart vi må prøve ut merket - bare se hvor kule koppene er!


Koppen med den blonde dama passer meg (spørs om samboer'n er villig til å farge håret sort og anskaffe skjegg, he he).

Pris pr. kopp, kr 110,-.


Disse brettene er jo bare helt skjønne, de kan brukes som tallerken, pyntebrett, brett til å ha matskålene dyra spiser fra osv! De kommer i disse søte nettene man selvsagt kan og bør gjenbruke. Kr. 220,-.




Disse porselenkoppene med trelokk kan brukes til å ha syltetøy i, evt annet pålegg, krydder, urter eller hva du enn måtte ønske. Det at de kommer i denne fine esken gjør at de er en veldig fin gave. Pris for en boks med to porselensglass med lokk, kr. 320,-.

6 kommentarer:

  1. Elsker designet :) Har dere lattekoppene med lokk også?

    SvarSlett
  2. Finnes det flere produkter i serien, eller er det kun kopper? De var superfine!!

    SvarSlett
  3. Julie: Jeg har snakket med importøren og det finnes ikke lattekopper med lokk i den serien. Beklager!
    Anonym: Ja, det finnes flere produkter i den serien. Klikker du på linken kan du se alle produktene til ISAK. Masse fint :) Gi gjerne tilbakemelding med dine favoritter.

    - Charlotte

    SvarSlett
  4. Sikkert bare jeg som har tenkt at det er lattekopper. Takk for respons.
    Min favoritt er de med fuglene:
    http://www.cloudberryliving.co.uk/Uploaded/product-939-1-isak-lovebird-cups.jpg

    SvarSlett
  5. Hei! Jeg har klart å knuse min favorittkopp! Har du fortsatt koppen med den blonde dama og skjeggete mannen?

    SvarSlett