Etiketter

mandag 19. september 2011

Butikkmusikk


Nå er det offisielt blitt høst. 
Det beste jeg vet med høsten er loppemarkedene, plaggene og musikken. Det er noe med høsten som gjør at jeg vil høre mer av den gode, litt melankolske musikken. Og det er jeg nok ikke alene om.
Det er en grunn til at Norges mest melankolske artist, Thomas Dybdahl, har 'October Trilogy' som tittel på sine tre første album. 'That Great October Sound' , som er Dybdahls debutplate, er etter min mening den mest passende og beste tittelen på et album en kan ha.

Bon Iver- Bon Iver

Etterhvert blir det en spilleliste som blir lagt ut her på bloggen, men da trenger jeg deres hjelp.
Bon Iver og Fleet Foxes er mine høstfavoritter og har gått i repeat et par uker allerede.
Hva hører du på om dagen? Vi vil ha noe nytt og noe kundene våre liker!

3 kommentarer:

  1. Jonas Alaska! Ny, norsk artist som gav ut sin første cd forrige fredag! anbefales!

    SvarSlett
  2. Jonas Alaska går det i her og :-) ellers hører jeg mye på den nyeste fra Ane Brun her i butikken :-) behagelig og kundevennlig musikk, men langt unna det jeg hører på i bilen :P

    SvarSlett
  3. Da må det sjekkes ut hos oss også! Takk for tips:) og komgjerne med flere!

    SvarSlett