Etiketter

onsdag 6. juli 2011

Come away with me

Kjære bloggleser!


Husker du den nydelige sommerfugltoppen vi hadde tidligere i vår?

Vel, nå har vi fått den inn som kjole! Herlig fasong med belte i livet for å markere midjen. Kjolen faller meget pent på kroppen.

Jeg foretrekker å bytte ut beltet med et flettet belte eller lignende for å gjøre kjolen litt annerledes.



Kjole fra Soaked in Luxery, kr. 599,-.

Når jeg har på meg denne kjolen, så tenker jeg på denne sangen. Ha på seg fin kjole og bare dra avsted på ferie med den man er glad i. :)


Til kjolen har jeg et statementsmykke fra KHI, men skinnkjede. Det koster opprinnelig kr 399,-, men selges nå til kun kr. 200,- på vårt store smykkesalg! Vi har -30% opptil -70% på ALLE våre smykker!


Idag har vi økt salget vårt på klær med enda et stativ proppfullt av godsaker du kan sikre deg til halv pris.


Velkommen skal du være!


Ps: Ikke glem å like oss på facebook. Klikk her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar