Etiketter

fredag 24. juni 2011

Pukka

Kjære bloggleser!


Er det flere enn meg som snufser og syns sommerforkjølelsen sitter litt for godt? For min del knasker jeg ingefær til den store gullmedalje siden noen mener dette skal ta knekken på forkjølelsen. Samtidig drikker jeg Pukka-te! Ikke bare er teen god, men den er 100% økologisk og består av blomster, urter, krydder og andre godsaker som er bra for kroppen. Flere av teene er naturlig koffeinfrie som passer for deg om du er gravid.



Licorice and cinnamon er min favoritt!

Nydelig te hvor man virkelig smaker det man drikker. Kraftig og god te!

Siden denne inneholder blant annet peppermynte kan denne være god når man er forkjølet.

Eller hva med å slå på stortromma og velge en te med tre typer ingefær?


En te med kun grønn te er sun og renser kroppen.


Chai-te er kraftig på smak og er veldig god med melk. Nam-nam!


Er du usikker på hvem du skal velge kan du få med deg en smaksprøve og teste ut teen før du finner din favoritt.

Te blir enda bedre når du drikker den fra en fin kopp. Denne er fra Miss Étoile og koster kr. 149,-. Teklypen med frosk er fra Lisbeth Dahl og koster kr. 79,-.

Alle teene er fra Pukka og koster kun kr. 59,- pr stk. Teene i dette innlegget er kun et knippe av alle teene vi har fra Pukka.

Kom innom og se resten av utvalget :)

Velkommen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar